neděle 1. prosince 2013

Na čekačce 2.12

Více o projektu najdete zde

Než se člověk naděl, tak k nám připlula první adventní neděle a s ní počátek posledního měsíce v roce. Jak vidíte Čekačka se mnou přežila celý tento rok. Ačkoli se o celkem dost knih zkrátila, i tak se na seznamu stále objevují ještě nějaké knihy, které tam byly i v lednu. Jsou to ty objemnější, do kterých se kvůli spoustě povinností nechci moc pouštět.
Nevím jak je to možné, ale opravdu, čím méně mám času tím víc přečtených knih se mi tu v seznamu objevuje. Za listopad je to na mé poměry neuvěřitelných 7 knih.

Seznam jsem zredukovala o:
  1. Sukuba 6: Odhalená- Richelle Mead
  2. Zakletá- Orson Scott Card
    Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla:

    1. The Avery Shaw Experiment- Kelly Oram
    2. Zloděj blesku- Rick Riordan
    3. Moře nestvůr- Rick Riordan
    4. Léto na druhou- Britta Keil
    5. Prokletí Titánů- Rick Riordan

    Aktuální seznam na říjen (a budoucnost) vypadá takto:
    1. BZRK- Michael Grant
    2. Než jsem tě poznala- Jojo Moyes (půjčeno od sestřenice)
    3. Válka za bílého dne- Peter V. Brett (jestli mi ji brzy vrátí kamoš :D)
    4. Chasing Brooklyn- Lisa Schoreder
    5. Ztracený symbol- Dan Brown 
    6. Fifty Shades Freed- E. L. James (půjčeno od sestřenice)
    7. Pilíře Země- Ken Follet 
    8. Atlas mraků- David Mitchell
    9. Hostina pro vrány- George R. R. Martin
    10. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    11. Myši- Gordon Reece
    Tak si říkám jak moc se nezkrátí v prosinci tento seznam. :D

    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Díky za tvůj komentář.