středa 13. listopadu 2013

Sukuba 6: Odhalená- Richelle Mead

autor: Richelle Mead
název v originále: Succubus Revealed
název v češtině: Odhalená
série (orig/cz):  Georgina Kincaid/Sukuba
díl v sérii: 6
nakladatelství: Domino
vydánozáří 2013
počet stran: 256

Anotace
Georgina Kincaidová měla celou věčnost na to, aby se naučila rozumět mužům, ale oni ji stále dokážou překvapit. Tak třeba Seth Mortensen, muž, který riskoval duši, aby se mohl stát jejím přítelem.
Georgina to nemá lehké ani v jiných ohledech: její ďábelský nadřízený ji nutí, aby na sebe i nadále brala různé podoby a plnila základní povinnosti sukuby. A teď ji navíc vyslal do Las Vegas, města hříchu! Proč mu tolik záleží na tom, aby Georgina odcestovala ze Seattlu – a tím pádem i od Setha?
Pochybnosti už mají i Georginini spojenci. A ona sama? Ví, že patří k nejlepším sukubám, ale pokud by se jí podařilo nalézt způsob, jak se stát normální ženou, určitě by toho využila. Ať to stojí cokoli. Chce se vyhnout jen jedinému riziku: že by ohrozila muže, pro kterého to všechno podstupuje...

Hodnocení
Na závěr celé sukubí série jsem se hodně těšila. Zvědavost na to, jaký osud připravila Richelle Georgině byla obrovská. A proto jsem se do knihy začetla téměř okamžitě poté, co jsem ji pořídila.

Přiběh začíná pozvolna, lehkou rekapitulací událostí posledního dílu. A Georginou pracující jako skřítek ze Santovy dílny. Ale téměř vzápětí se vše začíná komplikovat. Prostě jako obvykle naše sukuba nemůže mít nic jednoduchého. Chystá se bowlingový turnaj s démonkou ze sousedství a k tomu náhlé převelení do Las Vegas. Georgině to nedá spát, a tak se pouští do pátrání, co za tím stojí.

V tomto díle jsem si hodně užila Romana, Hugha a hlavně Cartera. Prvních dvou proto, že svojí kamarádce pomáhají nejvíce. Z Romana se tu vyklubal nakonec docela fair player a Hugh, no co si budeme povídat je fajn ho pro jednou sledovat, když nedodržuje zákony za každou cenu.

Autorka mne nesmírně potěšila, když tu dala poněkud větší význam postavě Cartera. Vždycky se mi líbil jak je takový tajemný a ví naprosto všechno, ale prozradí jen zlomek. A tady, doslova jsem si chrochtala blahem, když se objevil na scéně.

Nebudu vám prozrazovat jak celý příběh skončil. To si určitě rádi přečtete sami. Ale já jsem byla naprosto spokojená. A dokonce i Epilog, který mi přišel ne tak úplně uzavírající celý příběh. Prostě můžete si lehce domýšlet své vlastní alternativní úplné konce, mi vůbec nevadil.

Celkové hodnocení závěru Sukubí série je 85 %. Není to dokonalé, ale dobře se čte, potěší všechny fanynky Georginy a odhalí nějaké skutečnosti, které jste možná (ne)tušili.

zdroj obrázku, anotace: goodreads.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.