pátek 1. listopadu 2013

Na čekačce 2.11

Více o projektu najdete zde

Ani jsem se nenadála a semestr už je v plném proudu, v obchodech a na ulicích se pomalu začíná objevovat vánoční výzdoba. Zkrátka říjen je pryč, listí ze stromů už téměř zcela opadalo, ale nám začíná listopad. A s ním i moje rekapitulace říjnového čtení.
Mimochodem vidíte, kolik jsem toho za říjen přečetla? Tak to asi dopadá, když toho má člověk hodně dělat a nechce se mu vůbec do toho, tak raději čte. Anebo za to může malý počet stránek. :D

Seznam jsem zredukovala o:
  1. Zasvěcená- Cynthia Hand(***)
  2. Amy a Roger: Na cestě- Morgan Matson(*****)
  3. Jestli zůstanu- Gayle Forman (****)
  4. Alchymie věčnosti- Avery William(***)
  5. Úklady královského dvora- Michelle Diener(**)
    Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla:

    1. City of Ashes- Cassandra Clare(****)
    2. The Day Before- Lisa Schroeder(****)

    Aktuální seznam na říjen (a budoucnost) vypadá takto:
    1. Sukuba6: Odhalená- Richelle Mead
    2. BZRK- Michael Grant
    3. Zakletá- Orson Scott Card
    4. Válka za bílého dne- Peter V. Brett (jestli mi ji brzy vrátí kamoš :D)
    5. Chasing Brooklyn- Lisa Schoreder
    6. Ztracený symbol- Dan Brown 
    7. Pilíře Země- Ken Follet 
    8. Atlas mraků- David Mitchell
    9. Hostina pro vrány- George R. R. Martin
    10. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    11. Myši- Gordon Reece
    Tak si říkám jak moc se nezkrátí v listopadu tento seznam. :D

    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Díky za tvůj komentář.