pondělí 4. listopadu 2013

Alchymie věčnosti- Avery Williams

autor: Avery Williams
název v originále: The Alchemy of Forever
název v češtině: Alchymie věčnosti
série (orig/cz):  Incarnation/Inkarnace
díl v sérii: 1.
nakladatelství: CooBoo
vydánoúnor 2013
počet stran: 184

Anotace
Serafina už zažila leccos. Na zemi strávila celých šest set let. Věčný život a bohatství mají ovšem vysokou cenu - životy nevinných lidí. Její přítel Cyrus před stoletími objevil alchymistickou metodu, která umožňuje duším střídat těla. A Serafina teď už není schopna nést vinu za to, co provádí… Rozhodne se Cyruse opustit, utéct od něj a zemřít. Do cesty se jí však připlete šestnáctiletá Kailey a Sera je zničehonic v životě dívky, o které nic neví, a musí předstírat pravý opak. A její touha zemřít je najednou mnohem menší…

Hodnocení
Alchymie věčnosti mne zaujala tematikou reinkarnace a svou anotací. Podle které jsem čekala trošku jiný příběh.

Kromě toho ta fialová obálka s něčím, co mi připomíná dvoušroubovici DNA. Je prostě krásná, zajímavá a tajemná.

Celý příběh mne lehce nudil. Čekala jsem asi trošku propracovanější vztahy, zajímavější události ve škole. Až když se znovu objevil Cyrus, tak to začalo být zajímavější.
A poslední stránky, kdybych řekla, že mi vyrazily dech, lhala bych. Ale přinejmenším, alespoň byl konec relativně zajímavý.

Serafina jako mučednice mi vůbec neseděla, ale když se pak potkala s Kailey, tak její proměna se mi líbila a už jsem ji mohla vystát. Ale překousat se přes mučednický začátek bylo divné.
Cyrus je zvláštní, trošku na hlavu. Ale svým způsobem je dosti zajímavý. 

Další zajímavou postavou je Noah, Kaileyn bratr a kamarádka. Tihle tři mne v průběhu knihy docela příjemně bavili.

Za zajímavý námět, krásnou obálku, celkem zajímavý konec a celkem čtivý příběh hodnotím 55 %. Nijak vás kniha nevytrhne, ale úplnou ztrátou času také není.

zdroj obrázku, anotace: cooboo.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.