úterý 29. října 2013

The Day Before- Lisa Schroeder

autor: Lisa Schroeder
název v originále: The Day Before
název v češtině: -
série (orig/cz):  -
díl v sérii: -
nakladatelství: Simon Pulse
vydáno2012
počet stran(aj): 307

čteno v angličtině

Anotace (můj překlad podle GR)
Život Amber se vymyká kontrole. Jediné, co chce je pustit si na plno iPod dokud všechen zájem rodiny a přátel nezmizí. A tak se proplíží na pláž, aby měla den jen sama pro sebe.
Tak se Amber setká s Cadem. Jejich přitažlivost je okamžitá a Amber může říct, že on také hledá útěk. Společně se rozhodnou strávit skvělý den: žádný minulost, žádný strach, žádná lítost.
Čím více času tráví Amber s Cadem, tím víc se jí zamlouvá a tím více ji znepokojuje jeho tajemnost. Protože Cade nežije pouze nyní, žije, jako by každá chvíle měla být jeho poslední.

Hodnocení
K této knize jsem se dostala díky doporučení od Nikky Finn a myslím, že jsem na něco takového nebyla připravená, ačkoli jsem byla upozorněna, že je tato kniha psána ve verších.

Když jsem knihu začínala číst říkala jsem si: "Sakra ta stránka je popsaná jen z půlky, jak tam všechno to, co je v anotaci, může být popsáno. To se tam asi nebude nic moc jiného dít." Přesto mne čtení velmi chytlo. Verše jsou prokládány dopisy, které vám dají tušit o co jde, ale přesně se to vše rozuzlí až ke konci.

Musím přiznat, že doteď nejsem zcela schopna říct jak je možné, že ve verších se toho autorce povedlo tolik vyjádřit. Když tedy vynechám pocity, které se samozřejmě verši mnohem lépe vyjadřují než slovy. Ale to jak dokázala ve verších popsat i okolí. To je něco úžasného.

Od knihy tedy nemůžete čekat, žádné "velké téma" k zamyšlení, ale přesto vás donutí trochu se zamyslet. Prokládání s dopisy, bylo skvělé.

Tuhle knihu bych rozhodně doporučila všem, kteří stále sbírají odvahu, ke čtení v aj. Protože i přes to, že je veršovaná, angličtina je tu jednoduchá.

K mému velkému překvapení z počátku si nakonec kniha ode mne získává 75% hodnocení. A vřelé doporučení pro všechny další osoby.

A ještě velké díky Nikki, že jsem díky ní na tuhle knížku narazila.

zdroj obrázku: goodreads.com


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.