čtvrtek 26. září 2013

Milion Sluncí- Beth Revis

autor: Beth Revis
název v originále: A Million Suns
název v češtině: Milion Sluncí
série (orig/cz):  Across the Universe/Vesmír
díl v sérii: 2.
nakladatelství: CooBoo
vydáno: listopad 2012
počet stran: 360

Anotace
Celé Universum je jedna velká lež. Když se to jeho obyvatelé dozvěděli, rozpoutal se chaos.
 Jsou to už tři měsíce, co Amy odpojili. Kam se podívá, všude stěny, už tři měsíce. Syn se ujal velení lodi a rozhodl se skoncovat s Phydusem a přestat svým lidem lhát. Jenže ani on nezná celou pravdu, a když spolu s Amy začínají zjišťovat, co všechno jim zatím zůstalo utajeno, je jasné, že před sebou mají dlouhou cestu, na níž si každý krok musí tvrdě vybojovat. Jak to bude dál s Lodí mezi hvězdami?

Hodnocení
V pokračování Lodi se toho moc neděje. Nebo lépe řečeno polovina knihy mi přijde, že nemá snad ani žádný děj. Jen takové cosi kdesi vyjadřující jak to na lodi od konce prvního dílu vypadá. Přes to se mi až odbidvuhodně rychle a dobře četla.

Asi nejzábavnější částí celé knihy byla honba za indiciemi. Na jednu stranu jsem nechápala jak některé věci, které jsou člověku jasné těm dvěma prostě jasné nejsou a na druhou zase někdy vymysleli věci, které by mi tak rychle nedošly (no možná by mi nedošly vůbec).

V tomto díle se mi také velmi líbilo, že se tu poněkud více zapojily do děje i jiné postavy než Amy a Syn. Např. takový Bartie. Ale také tu bylo zmíněno mnoho nových jmen, která však neměla dlouhého trvání ve svém výskytu a podílu na dění knihy.

Asi o poloviny knihy (možná spíš dřív) mi bylo naprosto jasné, kde se nacházíme a jak tenhle díl skončí. A také tak skončil. Jen malé nepatrné detaily se lišily.

Jako pokračování Lodi dobré, ale jinak mne tento díl vůbec nenadchl. Přesto díky čtivosti ode mne získává 55 %. 

zdroj obrázku, anotace: cooboo.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.