pondělí 8. července 2013

Na čekačce 2.7.

Více o projektu najdete zde

Toto uteklo a je už červenec, léto v plném proudu a já teprve dnes můžu říct, že mi začaly prázdniny. To víte, letos mi dal zabrat jeden předmět a ještě jsem ho prolezla jen tak tak. Ale o tom tu tlachat nehodlám.
Se zpožděním tedy přidávám čekačkový seznam na červenec, který se však od předešlého téměř vůbec nezměnil. Jak je to možné? Týden v červnu pryč- Turecko a týden praxe, kdy nebyl čas na čtení, a pak zkouškové v plném proudu.

Seznam jsem tentokrát nezredukovala o žádnou knihu.
Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla jednu knihu a to hlavně, abych se od toho učení odreagovala a nezbláznila se z něj: 
Hrana rozkoše- Eve Berlin

Aktuální seznam na červenec (a prázdninové období) vypadá takto:
  1. Bouře mečů- George R. R. Martin (34 % přečteno)
  2. Reset- Amy Tintera (aneb pořídila jsem si k ukončení zkouškového)
  3. Hvězdy nám nepřály- John Green
  4. Chvíle před koncem- Lauren Oliver
  5. Ďáblova kolonie- James Rollins
  6. Milion sluncí- Beth Revis
  7. Všechny barvy země- Beth Revis
  8. Ztracený symbol- Dan Brown 
  9. Noční cirkus- Erin Morgenstern
  10. Pilíře Země- Ken Follet 
  11. Atlas mraků- David Mitchell
  12. Zasvěcená- Cynthia Hand
  13. Hladová přání- Tereza Matoušková
  14. Hostina pro vrány- George R. R. Martin
  15. BZRK- Michael Grant
  16. Alchymie věčnosti- Avery Williams 
  17. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
  18. Jestli zůstanu- Gayle Forman
Jsem zvědavá o kolik se mi tenhle seznam povede za prázdniny zkrátit. A jak moc udržím toto pořadí. :)

2 komentáře:

  1. Wow! Celkem dost knih. Držím palečky! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. No nedostatkem knih v současné době opravdu netrpím. A to ještě mám docela početný seznam, co chci a musím v nejbližší době mít (aneb seznam přání k narozeninám :). Děkuji, chtěla bych přečíst přinejmenším pět knih. Snad mi to vyjde. :D

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.