neděle 28. dubna 2013

Představ se! Hračky


Představ se! je trošku netradiční meme z hlavy Erný.

Týdenní meme, kdy vám každý týden o sobě prozradím něco na téma, které Erný zveřejní u sebe na blogu.

Dnešní téma: Hračky


Tak jako každý i já jsem měla v dětství nějakou tu oblíbenou hračku. Asi první, hračku, na kterou jsem nedala dopustit, byla hadrová panenka. Tu mi dovezli, když mi byli tak dva, tři roky naši z Anglie. A jelikož měla růžovoučké oblečení, říkala jsem jí Růženka. :D To si pamatuji do dneška. Bývala to i přes množství dalších panenek moje nejoblíbenější. Tak si říkám, že bych ji mohla jít zkusit pohledat. :D

Další mojí hračkovou láskou byly (a stále jsou) plyšáci. Tím nejmilejším je malá plyšová sovička. Docela slušně vypadá jako Hedvika z Harryho Pottera, ačkoli je to plyšák s logem na ochranu zvířat. :)

No a samozřejmě se mi nevyhlo období, kdy jsem si hrála s bárbínami a autíčkama. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.