úterý 26. března 2013

Představ se!- Kdybych byla...


Představ se! je trošku netradiční meme z hlavy Erný.

Týdenní meme, kdy vám každý týden o sobě prozradím něco na t éma, které Erný zveřejní u sebe na blogu.

Dnešní téma: Kdybych byla...

Přiznávám, že tohle je poněkud zajímavé téma, takové hodně k zamyšlení. Ale víte vy co? Vzhledem ke svému současnému stavu jsem dospěla k zajímavému závěru.¨

Kdybych byla prostě jen trošičku dokonalejším svým já. To by bylo super. Tedy ne, že bych chtěla být úplně dokonalá a bez chybiček, to zase ne. Stačilo by mi, kdybych si konečně ujasnila své priority. Uklidila si prostě myšlenky v hlavě.

Taky bych byla pro, kdybych konečně přišla na logiku programování, protože se tomu ve škole prostě nevyhnu, ale můj mozek to stále nechce pobrat.

A úplně nejvíc by mi postačilo, kdybych zvládla tu hmotu, co jí mám vyplněnou lebku alespoň trochu více ovládat a do paměti nacpat podstatné informace. A ne ty blbiny, které mi tam zabírají spoustu místa a jsou jinak naprosto k ničemu.

Ehe, čekali jste něco inteligentního? Smůla no. A příště se těšte na: Z čeho se mi dělá špatně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.