sobota 10. listopadu 2012

Říjnové přírůstky

Tak se nám měsíc s měsícem sešel a já se konečně dostala k tomu, abych se mohla pochlubit s novými přírůstky ve své knihovničce.

Říjen tak trošku vypadá jako zaměření na jedno nakladatelství. No ono to asi tak i trošku bude. Poněvadž jsem potřebovala využít své 20% slevy a poštovného zdarma. Takže jsem si objednala 4 knížky, po kterých jsem házela očkem už delší dobu. Tak snad nezklamou, ale uvidíme.
A jedná se o knihy Nadpozemská od Cyntiy Hand, Ukolébavka (umění rozchodů) od Sarah Dessen, Drakie od  Sophie Jordan a Rezistence od Veroniky Roth.

No a k této objednávce jsem ještě dostala jako dáreček knížku HipHop a smuteční marš od Jaromíra Konečného. Upřímně moc HipHopu neholduju, ale tohle vypadá na pořádnou hovadinu, u které bych se mohla dobře zasmát. A dalším malým dárečkem je záložka. 


No a toť vše. Škoda jen, že se ke knihám hned tak kvůli škole nedostanu. :(

3 komentáře:

  1. Na Nadpozemskou si dělám taky zálusk, to stejné s Divergencí=) Drakie už mám rozečtenou a můžu jen a jen doporučit;)
    Prostě, skvělý výběr!=)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.