pondělí 22. října 2012

Nakladatelský maratón 8- Egmont



Projekt Nakladatelského maratonu se zrodil v hlavičce blogařky Verči. A vešekeré další informace o něm můžete najít na jejím blogu Books and Smile.

Osmým v pořadí je Egmont. Který opět, po několika prázdných místech, něco obsahuje a překvapivě má největší zastoupení z uvedených nakladatelství.
První hromádka zahrnuje knihy od Edit Blytonové. A že už jsou pořádně staré. Jsem je četla snad někdy v desíti letech. Tahle malá sbírka paperbacků obsahuje celou sérii Hádanky. Hádanka: prázdninového domu; která vůbec nebyla, rádžova rubínu, dutého stromu, ukrytého pokladu, chlapce ze sousedství. A druhý díl Správné pětky- Pětka opět v akci. Jak já na těchto knížkách kdysi ujížděla. :)
Dále tu jsou Děsivé dějiny a to: Ještě prohnilejší Římané, Temní rytíři a ošuntělé hrady, Zuřiví Aztékové. Z Drahých zesnulých tu mám Marie Stuartovna a její nemožní manželé  a Kleopatra a její kobra. Z Děsivé vědy tu je Vražedná matematika. A z edice Fokus  Olympijská horečka.
Dále mi tu zdobí knihovničku celá šestidílná série Ulisses Moore, do které jsem se jeden čas zbláznila. Aneb období trošku vyššího věku a zalíbení v dětských knihách. Celá série je tak trochu o cestování časem. Asi proto se mi tak moc líbila.

A třetí hromádka obsahuje třetí díl Stímvání- Zatmění.  Ani nevím proč mám zrovna tenhle díl, když první je nejlepší, ačkoli třetí je pořád lepší než čtvrtý. A také je tu novela Krátký druhý život Bree Tanerové, upřímně se mi líbí snad i víc než celá série. 
Dále tu mám Cinder, Tak padne náš svět a Strážce minulosti. Což jsou nejnovější knížky od tohoto nakladatelství v mé knihovničce. Všechno první díly sérií. Uvidíme jak to bude s dalšími díly, ale ty první se mi líbily.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.