pondělí 1. října 2012

Nakladatelský maratón 5- BBart



Projekt Nakladatelského maratonu se zrodil v hlavičce blogařky Verči. A vešekeré další informace o něm můžete najít na jejím blogu Books and Smile.

Pátý v pořadí je BBart.
Jak jsem tak zjistila, tak BBart je nakladatelství od kterého mám vícežánrovou sbírku.

Vyzdvihla bych své oblíbené knížky od Jamese Rollinse. Zde jsou jen tři a to Fantom hlubin a V hlubinách- což jsou samostatné romány. A čtvrtý díl ze série Sigma Force- Jidášův kmen. Jak tak koukám někam se mi zatoulaly další dvě knihy z této série a to díl druhý Mapa z kostí a díl pátý a moje oblíbená kniha- Poslední orákulum. Tak matně tuším, že budou buď někde doma v jiné knihovně, jak se uklízelo při výmalbě, nebo jsou u babičky. Doufám, že je brzy najdu. (No i k tomu, aby si člověk udělal pořádek v knihách je tento projekt dobrý. :D)

Dále tu mám čtyři knihy od Jacqueline Wilsonové. Z doby, kdy jsem na takovýchto románcích dost silně ujížděla. A se sestřenkou jsme si je pořizovaly a půjčovaly. Jsou to knihy Dvojčata v průšvihu, Lola Rose, Půlnoc a Slavná hvězda.

A z kotlíku fantasy žánru jsou tu dva díly Abaratu, které jsem dostala na Vánoce a k narozeninám. Zpočátku se mi moc nelíbily- hlavně se špatně čtou. Špatný formát, lesklý a těžký křídový papír. No já raději knihy z nelesklého papíru, které i když jsou tlusté nejsou příliš těžké. A dále je tu první díl série Modrá krev. Nenadchl ani nezklamal. No o přečtení dalších dílů série zatím neuvažuju.

A konečně Mikulášovy průšvihy. Jó to byly časy, kdy naše rodinka na příhodách tohohle potrhlého kluka ujížděla. Jsem fakt ráda, že jsem objevila, že ji stále mám ve své knihovničce. Asi si ji brzy znovu přečtu.

Aktualizace:
Tak jsem našla zmíněné knihy a k nim ještě Vzpomínky na zítřek od Cecelie Ahernové. Které jsem chtěla číst loni v létě, ale zabavila mi je a četla je nakonec sestřenka. No ale snad se k nim brzy dostanu.

2 komentáře:

  1. Konečně někdo, kdo zná Jamese Rollinse!! Já ho miluju, píše úžasně!!
    Mimochodem máš moc krásný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jeho knížky miluju. Od prvního setkání, kterým byla Mapa z kostí. :) A děkuji

      Vymazat

Díky za tvůj komentář.