středa 3. října 2012

Na čekačce

Když jsem v neděli procházela kolem své knihovničky tak jsem se zahleděla na jednu poličku, kam si ukládám prozatímně knížky, které se chytám číst. V rámci toho mě napadlo jakési takové meme, challenge projekt nebo jak to nazvat.

Jde o to, že by se jednou za měsíc nebo týden (jaké období si zvolíte záleží na vás) by se sepsal seznam knížek, které jste si třeba právě přinesli z knihovny nebo koupili a chystáte se přečíst. Prostě je knihy, které máte k dispozici fyzické nebo ve formě e-booku. Není to tedy to-read list, kde se vyskytují i knihy, které prostě zaujaly. Také byste si knihy očíslovali vzestupně od té knížky, na kterou se chcete nejdříve vrhnout.

Po uplynutí dané doby, byste zhodnotili, kolik knížek z čekačky jste přečetli a zda i v tom pořadí, ve kterém jste si to původně naplánovali. A za to jste opět napsali aktualizovaný seznam čekající na přečtení. 

Pokud jsem vás zaujala budu ráda, když se zapojíte. A pokud tak učiníte, zapište se mi prosím do linkovače. Jsem totiž zvědavá, jak jste na tom vy.


7 komentářů:

  1. Dobrý nápad! :) U mně je teď na čekačce spoustu knih :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. No já jich právě taky teď mám poněkud víc, tak proto. :D

      Vymazat
  2. Holka, ty jsi génius! :D Jdu do toho, mám tu totiž sakra moc nepřečtených knížek.
    Btw, nebude vadit, když vytvořím jen 'VIP seznam', že ne? Protože seznam padesáti knih by byl... no, ehm, dlouhý, tragický a politováníhodný - a to nepočítám ebooky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, vůbec nevadí, jisté modifikace jsou povoleny :D

      Vymazat
  3. Tohle meme se neuvěřitelně hodí! Jdu do toho=)

    OdpovědětVymazat
  4. Zúčastním se, protože jsem přesně takové meme hledala! Děkuju! :)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.