neděle 29. dubna 2012

Day 18: Kniha, kterou mám ráda, ale jsem v rozpacích, když to musím říct

No z rozpaků už jsem vyrostla. :) Ale takovou "rozpakovou" knihou byla Sladká pomsta od Nory Robertsové. 

Která je vlastně jednou z prvních knížek z "červené knihovny", do kterých jsem se pustila. A zaujala mě tím, že má i nějaký pěkný a propracovaný děj a není jen o tom jednom. Tedy jestli chápete, co tím chci říct. ;)

A to, proč je tahle knížka zrovna tady je dáno tím, že jsem si ji přečetla už několikrát. Je to úžené na odpočinutí. Když se vám nechce nad ničím přemýšlet.

2 komentáře:

  1. Noru Robertsovou čítávám většinou na dovolené, a je fajn :) Ale Sladkou pomstu jsem myslím ještě nečetla... (i když název je mi povědomý... nevyšla i s jinou obálkou?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemám tušení. My máme doma právě toto vydání ačkoli už notně omakané a poničené. :D

      Vymazat

Díky za tvůj komentář.