úterý 3. ledna 2012

Všechno jde do kytek

Tenhle článek nečtěte, abyste se nemuseli pohoršovat. Jedná se jen o výlev vytočeného člověka.


Jsem debil, kretén, prostě lůzr. Jo jsem lůzr. Tak jak jsem celej život milovala matiku, dneškem počínaje ji nesnáším. Nesnáším ji proto, jelikož nemám  zkoušku. A světe drž se o jeden jedinej zkurvenej posranej bod. Jo jeden zasranej. To mi ta čůza raději měla dát nulu. To bych nebyla tolik vytočená a nasraná. Ale ten jeden bod prostě nasere. A co víc, když jsem koukala na vzorové řešení, čekala jsem prostě asi o min 5 bodů víc. Víte. A jelikož mi dala bodu, měla bych mít ještě víc bodů a zkoušku bych měla. Jenže nemám.
A nejhorší je, že jsem si tak věřila, že matiku jako jeden z mála předmětů dám na první pokus a ono hovno.
A to jsem vždycky matiku měla ráda, zbožňovala ji. A účastnila se různých olympiád, klokanů, pythagoriád a dokonce jsem byla i na matematickým semináři loni na univerzitě. A teď ji takhle projedu, to je prostě pro mě ještě větší potupa a ostuda. A kruciš jak máti mě seřve, jak bude nasraná.
Vzhledem k tomu, že její úžasná pochvala, za to, že jsem odmaturovala s vyznamenáním bylo: "Do prdele, jak mohla dát tu biologii za jedna, když je úplně blbá." To byla fakt podpora jak noha. A teď to bude, že jsem ještě blbější.

A blbá fyzika, které prd rozumím tak ta tam je. Sice o uši, ale je tam. A u té jsem čekala, že ji dám až tak na podruhé. Jenže i tam jsem čekala víc bodů asi o šest. Takže jsem byla smutná, že jsem jich měla málo, protože po napsání testu a zhlédnutí výsledků příkladů jsem si fakt věřila. Před zkouškou jsem si nevěřila, ale po ní jo. Takže mě to hodně vzalo.

A kurva víte co je nejhorší? To jak to zkurvené zklamání zkazí zbytek dne. Jo v pátek mám zkoušku z biochemie. Ale po tomhle nehorázném naštvání a vytočení se prostě na to soustředit nemůžu. Nemůžu se učit, takže se s biochemií můžu rovnou rozloučit.Tu nedám, na tu nemám, kromě testu je totiž ještě i ústní, kde se tahají otázky. A nepopírám, že jsem chemii na gymlu nikdy moc nerozuměla. No upřímně ono jsme jí tam ani nikdy moc nedali. Jelikož jsme měli takového jednoho učitele bez autority.

A to jsem si říkala, že když je začátek novýho roku, tak by aspoň mohl začít dobře a ono hovno. Hned takovej výmrd na začátku. Tak snad se aspoň trošku vylepší alespoň v lednu nebo v průběhu roku.

Heh omlouvám se za takový sprostý a výlevný článek, ale já se prostě musela vyventilovat někde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.