úterý 8. listopadu 2011

Pomáda (Grease)

Pomáda byla první muzikálem, se kterým jsem se setkala. Její první představení jsem navštívila asi v 7 letech, v "Pyramidě" na pražském výstavišti. A zanechala ve mně zážitek a lásku k muzikálům na celý život.
Rodiče mi pořídili CD s hudbou z představení a následujících pár měsíců nám stále vyhrávala v baráku a já jsem si společně se řvoucími zpěváky zpívala ony písničky.
A protože Pomády není nikdy dost o pár let později jsme na ni do "Pyramidy" zavítali znovu. Společně se sestřenicí, která vyprávěla, že viděla filmovou formu, prý jim ji učitelka angličtiny pouštěla ve škole. No proč ne, že? Popisovala mi na začátku scénu na pláži.
Až po několika letech jsem i já viděla filmovou verzi s Johnem Travoltou a Olivií Newton John. A mimochodem, bylo to pro mě celkem zvláštní koukat na to s písničkami v originále, protože jsem nazpaměť znala české verze. Nicméně i přesto se filmová verze stala jedním z mých oblíbených filmů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.