středa 9. listopadu 2011

Labutí jezero

Labutí jezero patří k jedním z prvních baletů, které jsem kdy navštívila. Víte, naše rodinka mívala předplatné, takže jsem někdy ve 4 letech seděla uprostřed první řady, hned za dirigentem a sledovala úchvatný balet s úžasnou hudbou Petra Iljiče Čajkovského, v Janáčkově divadle v Brně.
No a jelikož jsem byla neposedné dítě, celou dobu jsem byla opřená o to madlo a dýchala dirigentovi za krk. Ale jelikož jsem nedělala žádný jiný hluk jen byla uchvácená děním na jevišti, pan dirigent mi pak o přestávce dokonce půjčil taktovku.
Celkem sranda je, že tenkrát mělo představení asi 3 hodiny- to je tedy normální délka. Nicméně, když jsem byla na Labutím jezeře předloni s kamarádkou z Francie, bylo představení jakési zkrácené na 2 hodiny. Opravdu nechápu proč to tak osekali. Vždyť u tohohle ty 3 hodiny uběhnou jako nic.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.