středa 9. listopadu 2011

Kočky (Cats)

Posledním muzikálem, který jsem v Praze navštívila byl muzikál Kočky. Byl naprosto úchvatný, akorát tedy místo, kde se hrál se mi zrovna dvakrát nezamlouvalo. Dalo se špatně větrat, takže se tam nedýchalo zrovna nejlíp, ale co už.
Zvláštností je, že Cats jsou neúspěšnějším muzikálem Broadwaye, ale u nás v Česku skončil brzy. Upřímně nechápu proč, hudba Webera je úchvatná (mimochodem napsal i Evitu, Josefa a jeho úžasný pestrobarevný plášť či Jesus Christ Superstar). A i herecké výkony byly super.

A víte co ještě. O přestávce jsme stáli u "baru" a byl tam nějaký klučík a zničeho nic se k němu začali hrnout lidi a žádali o podpis. Já vůbec netušila, kdo to je a chtěla to zjistit, tak jsem si taky šla pro podpis a nakonec se z dotyčného vyklubal Filip Jankovič. Kdo to je jsem zjistila až pak doma- jsem si ho "vygooglila". :)

A osudová písnička z muzikálu:
Memory=Vzpomínky- je nejznámější, a také jsem ji hrála na klavír.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.